Over Peter

Met meer dan 30 jaar ervaring in boekhouding, administratie en kantoorautomatisering in met name de bouw en de industrie heb ik in 2012 mijn administratiekantoor opgericht.

Ik heb een brede ervaring in verschillende rollen in deze branches en die zorgt ervoor dat ik een complete kijk heb op het verkrijgen van inzicht in de status van de onderneming: wat zijn de vorderingen, de schulden en hoe staat het ervoor met het ondernemingsresultaat?

De administratie wordt vaak gezien als een noodzakelijk iets, de toegevoegde waarde is namelijk niet bij iedereen even helder. Behalve dat het goed is te weten waar het bedrijf staat, kunnen achterstanden of fouten leiden tot juridische of fiscale consequenties.

Daarnaast vind ik het erg belangrijk dat een klant zich geen nummer voelt: een persoonlijke connectie werkt toch vaak het beste, zeker gezien de vertrouwelijkheid van de gegevens van de klant. Gegevens, die nu eenmaal nodig zijn voor een goede jaarrekening en aangifte.

Maak van je administratie geen hoofdpijndossier en geef deze de zorg en de aandacht die het verdient! Stuur een mail of bel 06-24697178.

Wil je meer over mij weten? Bezoek dan mijn LinkedIn profiel.

Met vriendelijke groet,

Peter Schalkwijk